تعریف یکی از فن های هندی از ملاقات جونگ هیون
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : شنبه 14 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

پسرا اول رسیدن مومبایی و بعدش هم رفتن آرانگ آباد و الان اونجان. اما مسئولین یه جورایی عوضی بودن. اونا به طرفدارایی که تو فرودگاه منتظر بودن دور ایدلا تجمع نکنن وگرنه برنامه رو کنسل می کنن و گفتن که باید تظاهر کنیم که منتظر کسای دیگه ای هستیم و به صورت گروهی هم منتظر نشیم و آلبوم هایی که می خواستیم برامون امضا کنن رو قایم کنیم.

بله من در مورد گروه ها باهاشون صحبت کردم و سعی می کردم خیلی ساده بهشون بگم که چقد اینجا طرفدار دارن و باید هند رو هم جزو کشوراشون تو توراشون بزارن. بعد اونا از دست اندر کارا پرسیدن که حدودا چقد طرفدار اینجا دارن و چجوری ماها با کی پاپ آشنا شدیم و در مورد فن کلاباشون پرسیدن. منم بهشون در مورد گروه هایی تو اف بی گفتم و اینکه تو کل کشور طرفدار دارم و گفتم که اینجا هم کنسرت بزارن. بعدم ازم در مورد موسیقی بالیوود پرسیدن اما چیزه جالب این بود که من چیزی در مورد موسیقی بالیوود نمی دونستم چون گوش نمیدم خیلی. بخاطر همین دیگه در مورد گروه و بازیگر و آهنگ های مورد علاقم پرسیدن. یه مترجم اونجا بود اما اونا هم خیلی بامزه سعی میکردن به انگلیسی صحبت کنن.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: لی جونگ هیون , lee jong hyun , cnblue , کمپانی fnc , لی جونگ هیون سی ان بلو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!